Mätt och belåten

När jag kom ut ur duschen för några timmar sen skulle jag lägga mig i sängen och kolla lite tv, jag slocknade i två fucking timmar så nu kommer det bli jobbigt att somna ikväll. Och Tobbe var söt och lagade mat medans jag sov så jag fick kuckling direkt jag klev upp ur sängen. Det är ju inte helt fel kan jag säga :) Nåja, nu ska vi nog ta en liten promenad. Måste ju passa på när solen kikar fram för en gångs skull. Känns som att det kan behövas efter helgens onyttigheter.





Juste, såg en skit fin lägenhet på björx, och billig som sören var den. Men jag vill inte bo där? Vilket skit, kunde den inte ha varit i stan eller liknande istället? Inte tänker jag köpa en lägenhet som inte har gång avstånd till stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0