Midsommar osv

♦ Igår åkte vi ut till Antnäs och grillade hos grannarna. Var faktiskt ganska tråkigt så jag gick in och kollade SATC filmen ist. Dock sämst bild och ljud kvalla så jag fattade i princip 0. Men oj så bra den var ändå!! Måste ses på bio inom snar framtid.


♦ Nu har vi varit och handlat matskålar och koppel åt Hemi och en borste åt Kisse. Hon har börjat släppa galet mycke hår kan jag lova.


♦ Har hunnit ta en promenad också, har hittat en runda som passar mig perfekt. Tar precis 20 minuter. Helt lagomt för min kropp. Nöjd är jag. Ska ta en till när vi plockat ihop lite här och innan mamma kommer hit med våran tvätt som hon var söt och tvättade, Mamma är bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0