Myspys

Nu har Elli precis farit härifrån.. Vi har kollat 6 avsnitt av SATC, surrat massor med skit och gjort lilte slingor i mitt hår. Vart inte så jätte mycket skillnad faktiskt, men det är kul med lite förändring.





Nu försöker jag få tag på mamma men hon vill inte svara så jag antar att hon är på jobbet. Jag hade behövt åka och handla för jag är extremt jätte hungrig och vi har ingen mat som jag är sugen på.. Är faktiskt less på nudlar nu :p Har ätit det i princip varje dag nu sen jag fick sommar lov. Har fan ingen fantasi när det kommer till mat lagning.


Ikväll kanske det blir att spela minigolf :)


Äsch, jag ska kolla lite mer Sex and the city..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0