Såja =)

Nu är jag färdig med städningen, det är så skönt när man fått det gjort. Hade egentligen tänkt gå och handla lite nu men vi behövde lite mer än jag trodde och då blir de så jävla dyrt här på rimi. Så vi får åka till storheden sen efter balen istället.


Jag är så sjukt sugen på kyckling sallad med feta ost så det ska inhandlas ikväll så ska jag göra det till middag imorn =) Idag får det bli tacos, det duger det också =) Försöker ju faktiskt att äta så nyttigt som möjligt nu när operationen närmar sig, för då kan jag ju inte simma på drygt en månad. Men jag ska försöka ta promenader istället. Fast det är ganska tråkigt, men Tobbe har lovat att han ska följa ibland och då blir det ju roligare :)



Nu ska jag gå och börja hacka lite grönsaker så kan jag gå och lägga mig ute en stund sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0