Sommar och sol :D

Nu har jag fått sommarlov från sjukgymnasten, det känns skönt.. Även fast jag kommer sakna min massage 2 ggr i veckan. Men jag får klara mig, har tid igen 11 augusti :) Jag är så sjukt glad att jag mår så himla mycket bättre i kroppen. Det var inte länge sen jag inte ens tog mig upp ur sängen utan att vilja skrika eller behöva hjälp. Nu har jag inga som helst problem med det. Och ändå har jag bara gått hos den här sjukgymnasten sen i februari. Jag har gjort så mycket framsteg och jag är stolt över mig själv :)


Nu ska jag se klart våra bästa år, diska och sen lägga mig i solen en stund om jag hinner. Ska kanske iväg och glida liote mustang så här i sommar vädret :) Heeelt wonderbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0