Strul

Igår när jag kom hem så funkade det inte att logga in men skit samma.


Gårdagen var trevlig, blev först pizza och sen handlade jag en byrå, galgar, lampa, skåpknoppar, ljus och lite med små saker. Hann med en sväng på sko punkten också där jag fick hem 2 par skor :) Perfekt! Jag kan säga utan att ljuga att det var ganska många sura miner när jag höll på bygga ihop byrån. Inte vill man ju ha hjälp av sin kille? Jag har väl kommit i "Jag kan själv" åldern igen ;)


nu ska jag röja upp lite här, det är fullt med ikea skräp osv på golvet och sen ska jag åka in till stan med Elli jag har ju inte varit på lagerhaus ännu så dit måste jag :) , Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

önskar dig en bra dag:)

2008-06-10 @ 10:49:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0