Tråkigt väder

Jag är grymt sugen på att ta en prommis, men vädret får mig att tveka. Ser extremt grått ut och regnet kommer lite då och då.. Vilket skit, vars tog sommaren vägen?


Har iallafall tagit mig i kragen och städat lite, var tvungen att diska 2 gånger för att det var så mycket och så har jag bokat tvätt tid och plockat upp allt skit från golvet. Så jag är klar, nu är det bara Tobbe's jobb som återstår. Jag blir alltid så dålig i kroppen när jag dammsuger och skurar.


Det måste ju faktiskt se hyffsat ut idag, min faster ska komma och hälsa på här i lägenheten för första gången. Det var så länge sen jag träffade henne så det ska bli kul :)


Nej, nu trotsar jag vädret och tar en prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0