Trött och less

Nu har jag precis kommit hem. Traskade på stan med Martina och Lukas. Hittade dock inget vettigt så vi åkte till Sunderbyn en stund. Jag är bara alltmänt trött nu känner jag, tror att jag har sovit för mycket inatt. 12 timmar för att vara exakt.






Nåja, nu ska jag gräva ner mig eller liknande. Det är så stökigt så jag blir på dåligt humör och jag orkar inte göra något åt det heller. Blä.


Juste, måste bara få säga att jag hatar Umeå sjukhus igen. När jag var där för 2 veckor sen så sa han att han direkt skulle skicka en remiss till ortopeden i Sunderbyn för att jag skulle få en stöd grej till armen. Nu har det alltså gått 2 veckor så jag började bli less på att vänta. Så imorse ringde mamma till Umeå. Inte fan hade han ens skickat remissen. Och dessutom så har puckot gått på semester. 10 poäng till han. Idiot! Nu har dom gormat på nog länge. Jag blir så sjukt förbannad!!!! HATA SJUKVÅRDEN!!!!


Åh nu blelv jag ännu mer less, msn funkar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0