Trött och sliten

Jaa nu är jag äntligen hemma. Dum som jag är så tog jag på mig klackisar när jag for imorse. Har nådigt ont i fötterna nu. Åt iallafall lunch på Kulturens hus med Frida, mumma vad mätt jag blev. Sen knallade jag och mötte Martina och Lille man och följde med dom och åt, så kom mamma dit också =) Efter det har vi bara knallat runt och letat efter några kläder att ha på dopet. Man vill ju som se hyffsad ut ändå när kamerorna kommer gå varma. + att vi måste ha klänningar som täcker våra ryggar med tankte på alla tatueringar. Mormor skulle svimma om hon såg det. Nåja, fick bara med mig ett puder hem, får fortsätta med dop kläder någon annan dag.


Nu ska jag vila lite och sen ska vi åka till Sunderbyn. Blir bjudna på middag och så ska vi passa på att tvätta alla jävla kläder. Kommer ta hela kvällen för mammas tvättmaskin är typ seg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej såg inte ut som en :P Fått idén av mig kanske? :P Köper ni från en kennel?

2008-06-19 @ 19:05:58
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0