JA alltså

Nu har jag ställt i ordning allt inför melodi festivalen, tycker att det är lite töntigt att dom först ska ha 4 deltävlingar, sen andra chansen och sen "riktiga" melodifestivalen. Var bättre förut när det var en tävling, och sen iväg till eurovision. Men men, höjd punkten de här året har ju lätt varit Björn Gustavsson. Han är så sjukt klockren!! Det bästa var ju sången till Carina Berg, skrattade en stund åt det faktiskt. Hörde också att han inte ska vara med ikväll, vilket är tråkigt. Men då läste jag att några från Honeybees skulle vara med?? Vet inte vad dom ska göra eller nå men det ska bli spännande!


Nåja, nu orkar jag inte babbla på om ingenting nå mer. Nu ska jag trycka lte ost+kex :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0