Dålig uppdatering

Har inte haft någon lust alls att skriva på ett par dagar. Vet inte varför men skit samma.

Martina och lille man for precis, dom har varit här och hälsat på ett par timmar. Han är ju för go min lilla solstråle! Före det var jag i skolan och gjorde nationella i matte, var mycke enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Fast ändå blir det nog inge mer än godkänt på de. Men det spelar ingen roll. For och simmade efter skolan också, körde 14 längder idag, super skönt. Man känner sig så avslappnad och duktig efteråt. Nu har jag verkligen bestämt mig för att bli vältränad! Ska ju få börja gymma lite också med min sjukgymnast.

Nu tänkte jag börja lilte med maten, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0