Detox och simning

♥ Har startat min detox kur idag, känns riktigt bra, fast jag har ju inte märkt någon skillnad ännu men det kommer väl =) Det står att man ska dricka minst 1½ liter vatten under dagen när man gör den här kuren så vattenflaskan följer med överallt dom här dagarna :p


♥ Skolan gick bra idag, fick veta lite betyg och sånt. Fick VG på nationella och så har jag VG i både svenska och engelska så det känns grymt skönt. Det har jag förtjänat faktiskt!!


♥ Efter skolan hoppade jag av bussen på badhuset. Kände mig lite extra hurtig idag så jag simmade 16 längder. Sen var jag helt färdig så det kändes som att den korta vägen hem var grymt lång med mina trötta och sega ben :p


♥ Nu ska jag fixa mig lite så ska jag ta bussen till sjukgymnasten. Sen ska jag och mamma åka och beställa tapeter (Tobbe hann inte göra det häromdan eftersom att dom bara har öppet till 4 nu när det börjar vara sommar) och efter det ska vi åka till polisen och fixa ett pass åt mig, blir nog att kanske dra utomlands om jag hittar någon billig sista minuten :)


♥ Oj nu vart det långt.. Men de gör inge, för jag är på bra humör idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0