Finns det något jag hatar mer än sjuvården?

NEJ!!!


Har pratat med killen där nu, och jag frågade varför vårdgarantin inte gäller. Hans smarta svar var det att "det finns inte resurser som gör att vi kan använda vårdgaranti". Din dumma jävel varför i helvete finns det ens då?!?! (ursäkta hårda ord) men jag är förjävla arg!! Jag får komma tidigast till hösten, när jag var där på besök sa dom SENAST i maj. Och nu är det TIDIGAST hösten. Han betedde sig också så jäävla överlägsen och dumförklarade mig heeela tiden, ofta man inte har nå vett i skallen bara för att man inte är 18 år. Så sjukt jävla respektlös människa. Hat kallas det.



Nu ska jag utbilda mig till läkare. Det ända jag ska göra är att fika och strejka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0