Gonatt

Nu ligger jag i sängen och kollar på frusna män, dom är så charmiga :)

Allt fix inför tapetseringen är klart nu, alla möbler står på varann typ i mitten av vardagsrummet. Fan vad jag längtar tills det är klart. Ska bli så kul att få fixa iordning allt när det är klart. Och om vi har tur så tar det bara en dag. Men jag har räknat med två.

Idag har jag hunnit vara på en lektion och fått VG, kollat Greys, letat jeans, simmat 14 längder, promenerat och fixat på inför tapetseringen.

Nu ska jag bädda ner mig och vänta på att greys ska börja. Är ju snart ikapp tv nu, är iallafall inne på fjärde säsongen nu. Måste åka till Martina och bränna ut några mer avsnitt, såg det sista innan jag for och simmade. Det kan jag passa på och göra imorn, orkar ju inte precis vara hemma när dom är här och gormar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0