Grisigt sjuk

Vaknade av att jag allvarlilgt talat trodde att jag skulle dö. Jag hoostade och fick absolut ingen luft! Det var hemskt och jag fick panik så jag studsade upp ur sängen och sprang till kranen för att dricka vatten. Har hällt i mig förkylnings brus, panodil och hostmedicin nu också så jag hoppas att det ska bli bättre.


Igår var jag, Martina och lilleman ute å gled med Mustangen, lika mycke uppmärksamhet som vanligt. Fast det var faktiskt grymt dött ute på raggen igår. Träffade inte många kändisar. Btw så lärde sig lilleman att sitta helt själv, go ungen där!



Nåja nu ska jag ligga i sängen en stund och tycka synd omo mig själv och sen ska vi vara barnvakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0