Härligt med solsken

Fan vad det är skönt att kliva upp tidigt och att ha långt tid på sig på morgon så man slipper stressa. Ännu bättre är det när solen skiner och det står 15+ på termometern. Kanske man tar på sig något vårigt? :P Nä det orkar jag nog inte. Har bara en lekion, sen ska jag gå på stan en snabbis och leta efter en väska.. Har verkligen brist på det. Sen blir det att åka till badhuset och simma lite.



image100




Nu ska jag ta det lungt och dricka lite kaffe och sen göra mig klar för skolan.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
En riktigt perfekt start på en dag när man måste gå upp.
Du får fortsätta att ha en toppendag!

2008-05-09 @ 08:44:55
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0