Heho

Nu har jag precis kommit hem. I skolan fick jag veta att jag hade VG i matte och servering. Dom sa i början av terminen att jag troligtvis inte skulle få godkänt ens pga att jag inte kan göra det praktiska men nu sa hon att hono egentligen hade velat ge mig MVG men att jag hade lite mycket frånvaro så jag är fan nöjd! Jag har alltså gått ut ettan med 4 VG, 1 MVG och ett som jag inte vet ännu vad det är. Jag är så sjukt jävla nöjd, med tanke på alla omständigheter jag haft de senaste 1½ året så är det fan bra, inte många som slår det!


Efter skolan for jag och Sandra och solade och åt lite glass.. Så skönt väder idag alltså, sen for vi iväg på dollar, växtriket och sko kanonen. Det slutade med att jag kom hem med 2 små knivar, en kruka av nåt slag och katt mat :p


Han är inte riktigt klar med tapetseringen, det var något som inte torkat så han kunde inte göra klart vardagsrummet. Men hela det rummet är klart förutom en vägg och hallen är spacklad och taket är målat så det går nog fort imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0