Helt okej :)

Kollade just ut genom fönstret och det varken regnar eller snöar! Grymt, dock hade solen kunnat kika fram liite med och värmen skulle kunna öka på lite. Då hade det varit perfekt. Men det här får duga, bättre än regn iallafall :)


Hade egentligen tänkt gå och simma direkt när jag vaknade men jag vaknade lite senare än väntat och jag har lovat Tobbe att laga lunch åt han så jag får åka och simma efter det istället. Är det fortfarande sånt här väder så tar jag nog en proomenad senare också. Får ju faktiskt bara simma i 4 veckor till så jag måste passa på. 5 ska bort, kommer dock inte hinna det nu. Men jag ska vara en bit på vägen iallafall.


Hade varit skönt om förkylningen gick bort också, har världens slem hosta nu, och inte blir det bättre heller när jag var klantig och glömde ta min godnatt tabletter igår så jag har sovit dåligt, och drömt väldigt skumma drömmar. Men jag har tid att blir frisk när jag ändå ska ligga på sjukhus i fyra dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0