Kalas :)

Nu har vi kommit hem från ett års kalaset, fick god tårta och massor med fika :) Han såg ut att vara jätte nöjd med våran present så det var ju bra!


Vi har hållt på möblera lite nu också, halva rummet är ju klart så vi har stoppat dit soffan och det. Skönt.


Imorn tänkte jag vara sjuk från skolan, orkar inte fara på en lektion när vi ändå inte kommer göra något. Så mamma sjukanmäler mig. Istället ska jag sitta hemma och hålla koll på tapet killen så han inte slarvar :p Haha.. Simma måste jag också göra, han ju inte med det idag så..


Idag har jag hunnit vara i skolan, fått två VGn, solat, varit på dollar, växtriket och skokanonen, ätit på dagobert och varit på kalas :)


Sov gottt

Kommentarer
Postat av: sandra

Nog vet ja varför du ska vara SJUUUK imorgon, de vet jenny också, vi hörde ;P

2008-05-29 @ 21:57:51
URL: http://pleasureandpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0