Lördag = Cruuuuuuuiiisssiiiing :D

Igår for vi och hyrde film på kioskpiraten, Babas bilar blev det, jag tyckte att den var så tråkig så jag somnade när det var typ en kvart kvar. Efter ca en timme gick jag och la mig i sängen och jag har sovit som en stock kan jag lova! Har inte vaknat en ända gång och jag glömde till och med mina gonatt piller igår. Då brukar jag ju allltid sova jätte dåligt men inte inatt?


Idag är det cruising som står på schemat. Måst nog gå och väcka Tobbe snart, ska hinna gå på bolaget och tvätta bilen så att den glänser, man kan ju inte cruisa me en skitig bil ;P Kanske åker förbi utställningen och kollar lite också? Det hade ju varit kul..

Nej nu ska jag gå och hoppa i sängen så han vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0