Mätt och belåten

Nu har vi kommit hem från Sunderbyn, jag åt bara tunnbröd+potatis och det är så gott! Och nu är jag proppmätt. Passade på att gulla med lilleman när vi var där också. Tog jätte fina kort på han. Måste lägga in i datorn och kolla om dom är lika fina där!

Juste, har ju köpt ny telefon nu, och det är fanimej den sötaste och billigaste jag haft i hela mitt liv. Betalade 598kr för den för Tobbe hade nå bonus eller vad det var? Jag är då iallafall nöjd.



Nu ska vi fixa det sista i lägenheten och sen ska vi bara mysa på i soffan hela kvällen. Måste vara pigg till imorgon då det är cruuuuising :D Fet satta musseee vettuuu!! Kan ju inte bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0