Matvrak

Jag är nog mest äcklig när jag äter tror jag. Sandra har rätt. För när jag äter så har jag inte bara mat i munnen utan överallt! Jag fårstår inte riktigt varför. Kanske för att jag äter så snabbt för att inte hinna bli mätt innan jag ätit mig less? :p Haha är det nu jag ska kalla mig själv för hetsätaren? Nåja, alla har sina dåliga sidor :)




Alltså jag tror att jag och Sandra snart är redo att starta frisör salong. Vi började med att slänga i en till röd/lila färg i mitt hår, och nyss så klippte jag Tobbe, han blev faktiskt mycke sötare =) Dock så for han iväg just så nu får jag inte kramas. KAnske tar cykeln till badhuset och simmar lite? Jag åt ju faktiskt 3 tacobröd + tillbehör haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0