Mmmm...

Har försökt att se samma Greys avsnitt 4 ggr nu. Har somnat som en stock varenda gång. Men nu är jag uppe på benen igen och väntar på att Tobbe ska komma hem. Jag saknar han. Även fast det bara var några timmar sen vi sågs sist.

Det känns jätte jobbigt att måsta packa ihop allt vi äger igen. Fast det är ju värt det? Jo...

Ikväll ska jag kanske iväg och simma med Karin om hon skulle vara hemma. Vi får se, annars ska jag försöka få med mig Tobbe på en liten prommis. Får ångest om jag inte rör på mig på hela dagen. Och jag orkar nog inte simma själv idag.

Nu ska jag gå och kolla vad vi ska äta till middag, hade egentlligen tänkt ha maten klar när han kom hem men så blev det inte, hängde med John Blund istället.

Tråkigt inlägg, skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0