Mord i blicken

Har precis stigit upp ur sängen och sitter här med lite multivitamin brus.. Kl 10.35 kommer operations planeraren från Umeå ringa mig. Jag kommer att ha mord i blicken alltså, eller rösten kanske? Kommer han med ännu fler bortförklaringar om vårdgarantin så kommer jag skicka brevbomber eller liknande. Jag är så arg. Nu måste jag lugna ner mig lite.

Sen kl 12.30 ska jag åka till sjukan och få lite välbehövd massage, och så ska jag kanske få prova gymma idag. Det hoppas jag på och efter det blir det att simma. Vilket skit att det var stängt igår alltså för då var jag riktigt taggad. De är jag idag också iofs.

Nu ska jag koka té och ta 100 smärtstillande, har typ sovit på min dåliga arm så jag vaknade gråtandes för att det gjorde så ont :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0