Neger?

Fick ångest för att jag köpte en choklad på sjukhuset så jag åkte iväg och simmade nyss, 14 längder. Kom på att jag ville ha ett solkort också så det investerade jag. Men ofta jag pallar att ligga 30 minuter? Jag dog ju nästan så jag gick ut efter 20. Fick ändå massa färg, känner mig lite som en neger. Hurtigt av mig att simma 30 längder idag :)



Har även beställt tapeter idag. Dom skulle ringa så fort som möjligt och säga när dom kommer, hoppas det blilr fort! Men sen när vi skulle fixa pass så var det stängt, så vi ska åka imorn på morgon innan jag börjar skola.


Och på tal om skola så har jag prov imorn, och klarar jag inte det så blir det ig i kursen. Så nu ska jag plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0