Operation :D

Nu har dom äntlilgen fattat hur förbannad jag är! Så den 17 juni opereras jag, åker ner till umeå dan innan för observation och sånt där tjafs. Sen ligger jag där 3 dagar efter operationen så jag kommer hem på fredan. Precis till midsommar. Guuud så skönt det ska bli att äntligen få armen lagad, den har ju faktiskt varit trasig i ett år och åtta månader. Så nu äntligen!


Men jag är ändå sjukt nervös, det är ju ändå lite obehagligt att dom ska flytta en sena och sen sy ihop en annan? Nåja jag överlever, får ju lilgga några dagar med hur mycke morfin jag vill :) Det löser sig

Kommentarer
Postat av: Carin

Skönt att höra att du nu ÄNTLIGEN fått en tid. Hoppas verkligen också att de nu också kan hjälpa dig så du slipper ha ont, för det är inte kul.



Kram

2008-05-17 @ 21:09:33
URL: http://www.lcdteam.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0