Sooooool

Har nyss legat ute och solat på gräsmattan i typ 30 minuter, det var såå skönt att jag hade lätt kunnat ligga där hela dan. Har nog fått lilte färg iallafall. Har ju kommit på att jag ska sola så mycket att jag inte kan bli nå mer brun innan operationen för ingen vill väl ha en vit arm när resten av kroppen är solbrun??


 Och nu har tapet killen farit också för att allt är klart och jag är så nöjd! Tänkte att jag lägger upp lite bilder nu men det gick allldleles för segt för mitt tålamod.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar, om nästan två timmar går bussen till storheden, ska köpa en ny telefon och sen ska vi till Sunderbyn och äta surströmming :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0