Träning..

Såg för en stund sen att jag har träning idag. Var faktiskt inte så sugen på det. Är så trött efter massage+simning.. Men dom andra är och jobbar så jag måste ju. Men det är sista träningen och sen är det sommar lov från träning tror jag? Eller det är ju avslutning också men förra året var vi på Leos lekland och det var skit kul.


Nu är Tobbe och beställer tapeter, fan va skönt att äntlilgen få det fixat!
Och nu måste jag gå och börja klä på mig och sånt för vi ska åka till Sunderbyn direkt när Tobbe kommer hem och byta bil och sånt. Får troligtvis nya bilen imorn, det ska bli sååå skönt! Dumma äckliga fula volvo :p

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är en engelsk staffordshire bullterrier. Kallas också engstaff :)

2008-05-12 @ 23:02:21
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0