Beslutsångest

Nu har vi varit på expert, jag har sån satans beslutsångest vad gäller kameran. Kan som inte bestämma mig om jag ska köra på en som faktiskt är bra eller om jag vill lägga till lite och få en som är mycket bättre? Känns ju som att det kan vara lika när det bara skiljer dryga tusenlappen men samtidigt så känner jag att det duger med en lite enklare. Blä vilken ångest. Måste vara helt 100 innan jag köper. Annars blir det bara ännu mera ångest!

Dax för Strawberry Cheesecake från Häagen-Dazs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst vet du att du kan ta grymt bra bilder med en D40 om du lär dig kameran och köper bra objektiv till. Det är inte bara kamerahuset som spelar roll.

2008-11-06 @ 20:45:37
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0