Godmorgon det är torsdag!!

Japp! Redan torsdag, i tisdags var jag helt bombis på att den här veckan aldrig skulle ta sut men se på fan :) Snart helg ju! Och så ska jag göra absolut ingenting! Inget ovanligt men det är så skönt!!

Strax kommer det hit en kille som ska laga våra kranar. Snyggt att dom kom hit för att gör det för ca; 2 veckor sen men i samma veva gjorde som sönder något annat. Förhoppningsvis är den här killen duktigare! Så nu måste jag plocka undan i köket så han kommer åt att laga :)


Har ju sovmorgon idag och det var grymt skönt att sova 10 timmar, fast jag är dock fortfarande trött. Men det gör ingenting, lite choklad flingor och mjölk så blir saken bättre! Har bara två lektioner idag också istället för fyra som vi brukar. Ska få tillbaka ett prov som jag tyckte gick ganska bra så den här dagen har inga minus än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0