Listan kan göras lång

Jag tror att dom studerande sjukgymnasterna blev lite förvånade nör dom faktiskt såg hur pass mycket skador jag har. Dom fick då iallafall något att jobba med. Och listan kan göras lång på min kropp som är redo att skrotas.. För det första så har jag ett Neuro dysfunktionellt smärt syndrom grad 3 (högsta graden). Inte kul alls, och på det har jag ett X antal nackskador, knäskador, fotskador, en armbåge som är totalt ur funktion, en par höfter som bråkar och även kronisk huvudvärk och lite mer därtill.. Det är inte kul alltid. Men jag kämpar verkligen! Många i min situation hade nog inte kommit lika långt som jag faktiskt har. Men jag är grymt envis och målmedveten och det tackar jag för!

Nu vet ni lite mer om hur det ligger till.. Ni kanske förstår varför jag är väldigt arg och ledsen ibland. För bakom fasaden så gömmer sig någon som egentligen inte vill kliva upp ur sängen. Men jag gör det iallafall, för mest min egen skull men även för min familj!
Jag har bestämt mig för att göra något bra med mitt liv. Jag tänker utbilda mig och skaffa familj. Jag vet att jag klarar av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0