Mötet

Själv tycker jag att mötet gick väldigt bra. Gubben vi pratade med såg väldigt positiv ut och han skulle kontakta oss under dagen med ett besked. Hade varit så roligt om det blev av. Alldeles eget!

Eftersom att mötet tog så kort tid så hann jag hem en sväng innan jag ska gå till jobbet. Helt perfekt, hinner vila några minuter så jag har massor av energi på jobbet. + att energin måste räcka tills ikväll också. Hemi tar på krafterna kan jag lova! Massor med motion behöver han, och det måste han ju få också!

Nej, vila skulle jag göra, och om 20 minuter ska jag börja traska till jobbet! Har ingen aning när jag slutar men det är kul att vara där så det spelar inte så stor roll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas han hör av sig med positivt besked då :)



Ha det gott!

2008-11-12 @ 09:58:06
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0