Pigg tjej :)

Jag var inte ens trött när jag vaknade imorse och det är helt otroligt!! Har sovit 10 timmar och det är helt perfekt för att jag ska fungera som folk.

Har planer på att fixa iordning lite frukost och sen gå ut med Hemi på en långprommis. Han måste ju aktiveras massor och det spöregnade tidigare när Tobbe skulle ut så då får jag gör det istället. Men det gör inget för det är skönt att promenera när det regnar lite ute.

Kl 11.15 ska jag vara hos optikern på kontroll av linserna. Och jag har bestämmt mig för att fortsätta med dom. Så idag blir man ruinerad igen, det är INTE gratis att skaffa linser. 700kr är redan betalt för synkontroll osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0