Skön dag!

Fick tillbaka provet, starkt VG men jag är ändå inte nöjd. Ställer ganska höga krav på mig själv. Jag brukar säga att man inte är duktig om man inte är bäst!

Sen på mötet med studievägledaren fick jag kämpa ganska hårt. Han var inte såå positiv idag kan jag lova. Jag bara öste på med idéer och slängde fram alla olika förslag jag kunde komma på. Och det lönar sig att vara envis, för nog fick jag som jag ville till slut!! Skönt som fan, kan äntligen pusta ut ordentligt. Student 2010!!!! :D

Nu måste jag storstäda, Elina ska nämligen komma hit ikväll och äta middag, och det ser just nu ut som ett bombnedslag här hemma. Måste fixa det! Första gången hon hälsar på här ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0