Tog mig inte iväg

Jag tog mig inte iväg till jobbet idag. Orkade verkligen inte så jag ringde och sjukanmälde mig. Behöver verkligen vila och det har jag gjort, nyss vaknat från en 2½ timmars extra sömn. Satt inte fel kan jag lova. Hade nog sovit hela dagen om inte Tobbe hade ringt!

Nu sitter jag här i godan ro med ett glas julmust och kollar när katterna brottas med varandra. Dom är grymt söta kan jag lova när dom attackerar varandra med jämna mellanrum :p Och Kisse visar vem som bestämmer! Haha mina små goa älsklingar! Jag ångrar inte en sekund att vi tog hem en till katt. Kisse har blivit så mycket gladare och lilla Chevy är ju väldigt sööt! Fast han har nästan växt om min gigantiska Kisse redan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0