Utmattad och proppmätt

Var sjukt skönt att få gymma lite. Körde på ganska hårt så jag har nog träningsvärk imorgon, kul med sällskap var det också! Och badvakten är alltid lika trevlig när jag kommer dit :)

Direkt efter träning for vi ut till Antnäs och skulle hämta hunden, där blev det lite mat och kaffe också, gottt!! Piggnade till lite då, behövs nu när mina sov-piller bråkar med mig! Tokig blir jag snart kan jag lova. Hoppas jag får sova som folk inatt då!

Nu ska jag diska undan lite och fundera uti vad man kan göra åt vårat fula badrum. Hata lulebos badrum och kök!! Fast vårat kök är faktiskt fint nu när vi fått ändra lite, men det är ju inte mycket man får ändra!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Varför inte nu på söndag? Du som är nördig har säkert koll på om det är nå te och bingo på tv då :) Haha.

2008-11-21 @ 06:14:38
URL: http://stefanlindgren.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vad håller du på med nisse, varför har din blogg blivit moderat eller modelerad eller vad det nu stod? Ville ju se om jag stavat rätt på min föregående komment :)

2008-11-21 @ 06:16:22
URL: http://stefanlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0