Bättre humör

Idag blev jag glad. Kändes som att det mesta bara löste sig. Får flytta in i lägenheten om 1 vecka istället för 1½ jag blev gladast. Så vi for och köpte tapeter till köket, kommer bli sjukt snyggt. Så har vi räknat lite och vi kan låta en firma tapetsera alla rum förutom kök+hall och vi behöver bara betala 150kr. Grymt bra!

Sen så ringde min chef också. På torsdag ska jag dit och smaka den nya menyn. Om jag hinner vill säga, ska ju vara i Umeå och ta bort gipset kl 10.45 så vi ser ju om jag hinner. Och sen börjar jag troligtvis jobba om en vecka, om armen tillåter :)

Nu ska vi sussa, måste orka upp med Hemi imorgon, blir även att gymma, välja tapeter och ha 2 lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0