roadtrip söderut

Martina ringde och väckte mig nyss, och om en timme drar vi ner till Umeå sjukhus för att ta en titt och byta gips på min arm. Jag är lite nyfiken om ärret ser grisigt ut men ofta jag törs titta? Nja, då svimmar jag väl och får hjärnskakning eller liknande så jag måste spendera natten där. Han har då iallafall lovat att jag ska få ett rosa gips, men han sa också att jag skulle operera mig i februari? Och hur mycke sanning var det i de? Ingen alls. Så om det blir ett rosa eller ej har jag inte en blekaste aning om. Men jag hoppas ju.

Nåja nu kanske det är dags att ta sig upp ur sängen så man är klar när hon kommer och hämtar mig. Annars kan det bli jobbigt. Alltså bara lite less att det går en hel dag för att byta gips när jag hade kunnat göra det på en timme i Sunderbyn!!



Roadtrip norrut för typ 2 år sen. Alltså du+jag+roadtrip=sant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0