Storhandlat på IKEA

Ja inte fan vart det billigt på IKEA kan jag lova, gick på nästan 3000kr och vi köpte bara små saker? Men så är det ibland och jag kommer inte ens ihåg vad vi har köpt :p Svängde förbi Alko också och där träffade vi Frida en snabbis.


Nu hade jag iallafall tänkt vila en stund, man blir ju helt galet slut av en sån här utflykt. Kanske måste tvinga Hemi att gosa lite, min bajbis :) Och ikväll? Ingenting skulle jag tro, har blivit så äckligt tråkig så det finns fan inge slut. SKÄRPNING LINNEA! Man kanske skulle prova att göra som alla andra ungdomar? Bli full som en gnu och ligga på marken och spy?? Nja kände mig inte så sugen på det. Vad händer? Är jag vuxen nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0