Tisdag

Ja tisdag idag, och det är fan den jobbigaste dagen på hela veckan. Går skola 8.15-17. Fast idag fick jag dock sluta 4 för att jag blev klar med det vi skulle göra tidigare. Äckligt skönt var det kan jag lova, för det är inte speciellt kul att sitta vi en dator när man har sprängande huvudvärk. Och nu har det nästan gått över efter massor av vatten och några panodil..

Ikväll ska Tobbe sova här, han har ju sovit i Antnäs nu några nätter för att hans mamma skulle vara barnvakt åt Hemi. Å jag har saknat att sova med han! Har ju dock inte sovit själv nå alls, först sov jag ju hos Martina och igår sov jag & Linn hos Grew.

Nåja, nu ska jag vila lite och sen göra mig nå mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0