Det är ganska bra att vara sjuk ibland.

Jag tror att febern bara var något tillfälligt, känner mig bättre nu iallafall men är fortfarande väldigt hängig. Och istället för att bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv så har jag organiserat alla verktyg, skruvar och sånt. Jag kom fram till att Tobbe behöver en större vertygslåda och det ska han få också :) Har nästan tömt hela hall garderoben också. Rensat och stoppat i rätta lådor. Så skönt när vi ska ha en byrå där istället. För det är nämligen ingen garderob som man man kan hänga kläder i utan det är typ ett städskåp :p Skit helt enkelt. Men IKEA imorn!

Nu hade jag tänkt fortsätta min rensning, klädkammaren står på tur, och sen byrån i sovrummet. Det är helt sjukt hur mycke saker vi har! Tur att vi ska få en byrå av min kära syster idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0