Det blev en bildlös kväll.

Jag hade en kul kväll igår. Vi började här hemma hos oss för att sen knalla vidare till All Star, vi lyckades komma dit när det inte var en kotte i kön så det var skönt. Där satt vi och hängde ett tag tills jag och Emelie bestämde oss för att gå på Cleo. Mycket ovärt måste jag säga. Det var typ jag, Emelie och kanske 3 till på hela stället. Så vi knallade snabbt tillbaka till All Star igen och då började jag och Tobbe knalla hemmåt.

Idag är jag lite hängig, men jag trodde faktiskt att det skulle vara värre. Tacka för det!

Om ett par timmar ska vi åka till farmor och farfar i Boden och käka palt men först ska vi börja riva köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0