Det blev en ganska kort skoldag.

Jag vart klar med engelskan lite tidigare så jag fick sluta redan 14.40 och då kände jag att jag inte ides vänta en timme för att gå på Rättskunskapen, har både huvudvärk och mycket skolarbete att pyssla med nu.

Sen jag kom hem har jag hunnit ringa Nautilus och frågat hur jag skulle göra med mitt kort så jag slapp åka fram och tillbaka och runt hela världen för att få det fixat. Nu måste jag bara orka promenera dit och skriva dom där papprerna. Sen jävlar blir det hårdträning. Ska bli kul att gå på lite gruppträning också, typ power yoga :D De passet är dock 7 på morgon men jag ska nog ta mig dit nån gång iallafall!

Nej nu måste jag ta tag i plugg, har som sagt prov imorgon och jag har inte ens börjat med det ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0