Det blev en tidig dag :)

Imorse gjorde vi ju som sagt nationella i Engelska B. Jag kan ju inte påstå att jag skrev en bra uppsats men ett G måste jag väl lyckas få iallafall. Tycker jag iallafall.
Nåja, sen hade vi Naturkunskap, och läraren är ju ett skämt. Vi såg nämligen en bit av en film som var på finska utan text och handlade om ugglor. Herregud alltså. Någon skruv lös måste hon ju ha.

Jag skulle ju egentligen ha slutat 14.30 idag men vi behövde inte gå på sista lektionen så vi slutade före 13. Gode skönt, så nu har jag precis kommit hem, tänkte vila en liten stund och sen blir det powerwalk med Hemi. Jag börjar med 30 minuter och sen får vi se hur kroppen mår. Måste börja ta hand om mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0