Det blir lätt att man glömmer bort.

När man har fullt upp med renovering, hund, jobb och skola så är det lätt att man glömmer bort att lägga ner tid på varandra. Så nu har vi legat i soffan å kramats och sett en film. Love it, så nu ska jag återgå till det och sen blir det sängen för våran del. Man blir gode trött av att pyssla på hela dagen.

Imorgon ska jag upp tidigt och köra Tobbe till jobbet så jag får ha bilen på dagen :) Ska nog vara barnvakt åt lilla Dolly och sen blir det kanske en promenad med henne och Jenny också! =)

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ringer imorgon, hoppas att du förtsår att du kommer ha en HEL DEL att göra tills jag är hemma igen, haha med två galningar.. Men vi prommar sen så dom får göra av med energi=)

2009-04-13 @ 22:50:47
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0