Det har varit en händelserik dag.

Vi 12 tiden for jag och Hemi ut till Sandnäset för att busa med Elin och Diva. Men efter ungefär en kvarts bus så ville båda två ha samma ben och då på något sett fick Diva benet i ögat och skar upp ögonlocket lite. Vi fick typ panik både jag och Elin så vi hoppade in i bilen och for till djursjukhuset. Som tur var så var det inget allvarligt. En antibiotika salva och tratt. Fan det hade ju lika gärna kunnat riva upp ögat eller nå. Hoja vad hemskt sånt där är! Tur att det slutade bra iallafall.

Sen när jag for från Elin så for vi och valde färg till köket. Och det blir Ferarri rött :) Så det har vi stoppat på glaset och imorgon ska vi (läs Tobbe) montera upp det på väggen. Det kommer bli great!

Har hunnit med att hälsa på Emil, Emelie och deras lilla Tjorven. Sötaste vovven ever! Det var den absolut minsta hund jag har sett i hela mitt liv. Så jäkla go tjej alltså.

Nu har vi precis kommit hem efter dagens äventyr, så nu ligger Lukas och dricker lelle medans vi kollar TV. Han blv tjurig när jag skulle värma den så han får skylla sig själv om den är kall :p Haha!

Den här gången hade jag faktiskt med mig kameran, men minnes kortet var kvar i datorn. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hejsan, gå in på Gratis5 och registrera dig via min länk http://www.gratis5.se/user/register/tobias . Man samlar poäng och kan få gratis presentkort :)

2009-04-19 @ 13:55:50
URL: http://www.gratis5.se/user/register/tobias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0