Det var inte alls kul igårkväll

Igår när jag kom hem från sjukgymnasten så hade jag gräslig huvudvärk som sen övergick till migrän och yrsel. Spydde ett par gånger, svimmade till en gång och hade andningsproblem. Sen slocknade jag på soffan vid 8 tiden. Hoja tycker inte alls om min huvudvärk. Ska det vara så hela livet? Och det känns som att det inte bara beror på min trasiga nacke. Ska nog ta och kolla upp det där, men Sveriges sjukvård är ju inte den bästa direkt så det lär ju ta tid, och det är inte ens säkert att man får veta något.

Nåja, jag stannar hemma från skolan idag, känner mig hängig, säkert lite feber. Troligtvis blir jag hemma imorgon också för då ska jag på IKEA om jag mår lite bättre.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0