En fullspäckad dag.

Fullt upp har jag haft idag, började med skola till 17, for och köpte födelsedagspresent åt Tobbe, varit på Skinnexpo och ätit middag i Sunderbyn. Nu har jag precis kommit hem, ska vila några sekunder i soffan så inte min huvudvärk blir värre. Det är verkligen dags att kolla upp min huvudvärk nu, för det kan inte vara speciellt hälsosamt att få så ont i huvet så man spyr och svimmar. Nej det första jag gör imorgon är att ringa vårdcentralen. Är lite skeptisk dock, dom brukar ju inte vara till någon stor hjälp men det är ju lika att prova iallafall.

När jag har vilat ska jag fixa lite i klädkammaren, vi har nämligen fått dit byrån nu som vi fått av min syster. Tror att det kommer bli finare där inne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0