En riktigt härlig sovmorgon.

Hemi har varit snällm edmig nu på morgonen. När Tobbe for hoppade han upp i sängen och la sig brevid mig så vi delade kudde. Han är så go att krama! Och sen har han legat där, inte ett ända ljud, ingenting fram tills jag vaknade av mig själv. Det händer inte varje dag kan jag lova. Han brukar tycka att det är roligt at kuta runt i sängen och slicka i mitt ansikte sådär strax före 7 men inte idag :)


Idag ser det ut som att det kommer bli ganska fint väder. Jag hoppas på att vi får någon sol på balkongen så jag kan sitta där ute en stund och bara njuta. Har en massa andra planer också men först tänker jag vakna ordentligt och få i mig frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0