Ett besök på gymmet och en lång dusch senare

Jag lyckades ta mig iväg till gymmet idag! Inte illa med tanke på att det brukar vara mycket snack och lite verkstad :p Så nu är jag stolt över mig själv, men jag tog det ndå relativt lugnt med tanke på att det var ett tag sen jag tränade.
Och nu känner jag mig som en ny människa, har legat i badet i en halvtimme och bara tagit det lugnt för mig själv och nu tänkte jag hoppa i nå kläder och göra ett ryck med städningen. Nu har jag kommit på nackdelen med att ha liten lägenhet, DET ÄR GREJER ÖVERALLT! Helt seriöst, jag har ju slängt hur mycket som helst men likförbannat så kryllar det av skit här. Kanske måste köra en till rensning.

Ska försöka ta lite bilder på köket också hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0